Geschillenregeling

Geschillenregeling

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een dienst van Babysits. Het spijt ons als dit het geval is.

Neem in zo'n geval direct contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Je kunt hiervoor mailen naar de klantenservice. Wij reageren dan uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Klantenservice

Als je niet tevreden bent over de klantenservice kun je dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar: m
Website Europese Onlinegeschillenbeslechting: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

We hebben je hulp nodig!
We doen een beroep op gekwalificeerde professionals in de kinderopvang om zich aan te melden en hun huidige beschikbaarheid op het Babysits-platform bij te werken. Lees meer
Samen willen we degenen ondersteunen die op dit moment helpen en wellicht een gekwalificeerde oppas nodig hebben. Dokters, verpleegkundigen, apothekers en alle anderen die de gemeenschap ondersteunen.
Volg altijd de voorschriften van de lokale overheid op basis van de huidige situatie in jouw regio.